فاینالی

  • ۰۳:۰۲

این مدت واسه اینکه به چیزی فکر نکنم سریال breaking bad رو روز و شب تا دیروقت نگاه میکردم تا گیج خواب بشم. امروز تموم شد فیلمش که ادامه ی زندگی جسی بود هم دیدم و در ادامه ش better call saul ساخته شده که مرتبطه و باید شروعش کنم. این هفته همش خونه بودم دو هفته س که منتظر شروع شدن کلاسای تفریحی بودم. این هفته شروع میشن و به طرز مسخره ای چون فلانی کرونا گرفت و رعایت نکرد من و مامان هم کرونا گرفتیم ازش. امروز واقعا عصبانی بودم. تو این همه مدت بار اوله که کرونا گرفتم. فکر کن من وسط اون همه آدم توی خوابگاه چقد رعایت کردم نگرفتم بعد تو اتاق خودم اینطوری واقعا میخواستم یقه خودمو جر بدم. طبق معمول علایم من بیشتر بود. رفتیم بیمارستان. آمپول زدن واسم و کلی داروی بدمزه. خیلی مسخره س . واقعا تو این حال روحیم فقط این مریضی رو کم داشتم . میدونی انگار واسه من کلا هیچی قسمت نیست. زندگیم افتاده رو دور بدبیاری. همین الانش حالم بده گلوم اذیته جون ندارم و نمیدونم به شروع کلاسام میرسم یا نه. 5 روز دیگه وقت دوز چهارم واکسنم بود. 

  • ۴۲
محسن رحمانی

سلام

خوبید؟

چه بد ان شاالله که زود خوب بشید .

واقعا خیلی ها رعایت نمیکنن . توی دوران اوج کرونا رعایت نمیشد حالا که دیگه هیچ .

سلام. ممنونم. لطف دارید
بله متاسفانه
** دلژین **

این مدلش گریبان همه رو میگیره گویا 

مایعات زیاد بخور 

 

آره
مرسی عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan