خواهرِ نداشته

  • ۲۳:۵۶

همیشه دوس داشتم یه خواهر داشتم با فاصله ی سنی کم مثلا حداکثر دوسال۰کلی با هم دوست بودیم و همو دوست میداشتیم ۰بیرون میرفتیم باهم و خوش میگذروندیم۰علایقمون به هم شبیه بود و اینجوری توی خیلی چیزا میتونستیم اتفاق نظر داشته باشیم و عملیش کنیم۰همیشه کنار هم بودیم و حتی یه اتاق مشترک داشتیم و شبایی که حالمون خوب نبود مینشستیم کنار هم زیر پتو و واسه هم درد و دل میکردیم تو تاریکی و حتی همو بغل میکردیم و گریه میکردیم۰میتونستیم رازهامونو بهم بگیم و خیالمون راحت باشه کسی جز ما دوتا ازش خبردار نمیشه و حتی توی دیوونه بازی های همدیگه شریک جرم میشدیم۰با هم میخندیدیم ، با هم غمگین میشدیم ، باهم زندگی میکردیم۰

همیشه آرزوشو داشتم و میدونم اگر بود من قطعا خیلی خوشحال تر بودم و میدونم بابت نداشتنش کجاها ضربه خوردم۰حالا دقیقا امشب دلم همین خواهر نداشتمو میخواد۰۰۰

  • ۳۱۶
خاتون ..
خیلى جالبه که هممون دوست داریم چیزایى رو داشته باشیم که نداریم 
من یه خواهر دوقلو دارم خیلى خوبه خواهر دوقلو داشتن اما خیلى دوست داشتم یه برادر بزرگتر از خودم هم میداشتم.کسى که همیشه حامیم بود و مثل کوه پشتم :)
خب من برادر بزرگتر دارم :دی
ولی به نظرم دوقلو زیاد خوب نیست زیادی نزدیکین ۰باید یکی یه ذره بزرگتر باشه که هم بتونه تجربه انتقال بده هم بتونن به عنوان بزرگتر کوچیکتر همو اذیت کنن :)))
Tina Ahmadi
خواهر بزرگتر من دارم ولی نمیدونم مشکل از کدوم یکیمونه که باهم نمیسازیم!!!
و من تمام راز دلم و... پیش خودم نگه میدارم....
منم بیشتر دلم برادر میخواد:))

منم خواهر دارم ولی خیلی خیلی تفاوت سنی داریم و واسه همین اصلا آبمون تو یه جوب نمیره۰واسه همین گفتم اختلاف سنی کم و مشابه باشیم و رفیق و ۰۰۰ :دی
برادر اونقدرام خوب نیستا ۰از ما گفتن بود :)))
خاتون ..
خوبى دو قلو بودنمون اینکه اصلا همسان نیستیم :))
و اینکه خواهرم بر عکس من خیلى مهربونه و این خیلى به نفعمه 
خب پس اینجوری خوبه :))
خدا حفظش کنه:)
ft LALE
منو خواهرم ۵ سال اختلاف سنی داریم 
و من بزرگم 
اما اصلا باهم سازش نداریم و دعوامون میشه 
امروز بهم گفت :خیلی توکارای من دخالت میکنی مگه من توکارات دخالت میکنم!
و من خیلی دلم مبخواست داداش داشته باشم ک ی سری حرفا فقط باید داداش داشته باشی..
خواهرا دهن لق ترن...
من هیچ نتونستم رازامو ب کسی بگم...

خواهر در صورتی میتونه خیلی خوب باشه که فاصله سنی کم باشه و اخلاقا شبیه باشه و گرنه میشه مشابه همینی که گفتی :(
داداش اگه کوچیکتر باشه انقدری بازیگوش هست که این احساسات دخترونه سرش نمیشه ۰اگرم بزرگتر باشه انقد فکر کار و آینده و ۰۰۰هست که دیگه نمیتونه وقتی حتی واسه خودش داشته باشه چه برسه بخواد به حرف خواهر گوش کنه۰من بچه آخرم و واسه من اینجوری بوده دیگه حالا شاید بعضیا اینطور نباشن۰
Tina Ahmadi
منو خواهرم 2 سال تفاوت سنی داریم...
برادرم، آره فکر میکنم گاهی زیاد جالب نیست...
بابا تنهایی را عشق است......:))))
اصلا تک فرزند بودیم راحت ۰والا :))))
(همه ی گفته های خود را تکذیب میکند ) :)))
احمد حیدری
منم نظرم اینه داشتن داداش بهتره. :)))
شما مگه خواهری ؟ :)))
تکذیب میکنم داداشا زور میگن :)))
چارلی ‎‌‌‌
منم همیشه یه خواهر میخواستم :( حالا بزرگتر کوچیکترش مهم نیست، مهم اینه که سالم باشه D:
وای جمله ی آخرت خیلی خوب بود :)))
پسرایی که خواهر دارن خوشبخت ترن به نظرم ولی وقتی دارنش به اندازه ی کافی قدرش رو نمیدونن...
به قول معروف خواهر به این خوبی کیه که قدر بدونه :دی
کنت مونت کریستو
حتی میتونم بگم آرزوی محالیه!
چی؟
کنت مونت کریستو
داشتن خواهری با شرایط مذکور
بعضی دوستام دارن ولی 
لبخند ...
منم یه وقتایی میگم کاش کسیو داشتم، ولی خب بعدش دلم نمیخواد. چون اینجوری احساس ازادی بیشتری دارم. خواهر برادرمم ازم خیلی کوچیکترن. نه من به درد اونا نمیخورم نه اونا به درد من. همیشم میگم اگه بچه بیارم با فاصله سنی کم میارم. ( اگه خدا بده البته :D )
ولی خب آدم یه وقتایی یه همدم واقعی از جنس خودش میخواد که بتونه درکش کنه۰
اره ایشالا :)
حامد سپهر
در اکثر موارد مشاهده شده بیشتر دعواشون میشه تا اینکه هوای همو داشته باشن:))
منو خواهرم رابطمه مون از این لحاظ خوبه
خب دعواهاشونم شیرینه اگر این شرایطی که من گفتم رو داشته باشن :دی
خب خداروشکر :)
my life
الهییی :(
منم همیشه دلم میخواست یکی با همین شرایط سنی میداشتم :دی کوچکتر که باشه تا بزرگ شه پرتو درمیاره:/
اوهوم
نمیدونم تجربه ندارم :دی
my life
پدر:///
اوکی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan