چرا آخه ؟! :(

  • ۱۳:۴۵

چرا کلاس های دانشگاه رو توی اتاق های فرش شده بدون صندلی برگزار نمیکنن که آدم راحت باشه سر کلاس ؟

مثلا من این مدت دچار کمبود خواب شدم و جسمم خسته س دوست دارم حالا که از صبح کلاس بودم ، دیگه کلاسایی که عصر دارم توی همچین جایی برگزار شه منم بالشت بذارم زیر سرم ، پتو هم بکشم روم و درس گوش بدم۰قول میدم گوش بدم ولی حالا اگه یه چرتم زدم به جایی بر نمیخوره که :دی

+ از آرزوها

پسر از جنس پدر
:) عجب
بله :دی
م. دچار
شاید باورتون نشه ولی ما همچین کلاسایی داریم :)

البته اونقدر جمعیت کمه که همگی دسته به دسته با نظم و ترتیب باید جلو استاد بشینیم :/
(فاصله هم تا استاد نهایتا دو متره)
وای چقد خوب ۰منم میخوام :(
خب نمیشه حداقل به دیوار تکیه بدین؟:دی
بعد چجوری جزوه مینویسین؟چه درسیه؟
م. دچار
تنها کاری که از دستمون برمیاد همینه ... دیگه بقیه اش بستگی داره استاد چقدر راه بیاد باهامون... اهل دل باشه همون طوری خر و پف هم می کنیم براش :) ولی عمدتا چقر و بد بدن هستن :// راه نمیان ... ما هم بین اتوبان خواب بیداری هی در رفت و امدیم :)

همونطوری که تو خونه مشقای استاد محترمو می نویسیم :)

درسای مختلفی بوده تا حالا ... آخه چند تا کلاس اینطوری داریم

چقدر جالب و خوب :)
کاش حداقل یه کلاس اینطوری داشتم :(
ولی یه چیزی به قول دلژین فرشا بو نمیدن؟ :دی :))
شاهزاده شب
والا چرا توجه نمیکنن آخه به نیازهای ما  :/
آره واقعا همش باید خشک بشینیم یه جا نشسته چرت بزنیم :))
سید طاها
در همون حد نشستن روی زمین و حلقه زدن و این‌ها، این توصیف من رو به یاد مکتب‌ها و مدرسه‌های قدیمی ایران می‌اندازه، ولی در این حدی که شما گفتی، یاد قصه‌ی شب مامان‌بزرگا میفتم! یعنی رسماً داری میگی استادا قصه می‌گن سر کلاس :))
نه اخه من بعضی وقتا بخوام تی وی نگاه کنم دقیقا در همین حالت جلوی تلویزیون چمبره میزنم و اگر برنامش جذاب باشه خوابم نمیبره۰دیگه بستگی به استادش داره که خوابم ببره یا با دقت گوش بدم :))
آسـوکـآ آآ
دیگه چی میخوای عزیزم :دی
من خیلی قانعم :دی
اگه کولراشونم صدا نده چه بهتر :))
یک آشنا
من حال نداشتم کلا کلاس رو نمی رفتم با خیال راحت :)
نه خب من دو روز در هفته صبح تا عصر کلاس دارم نمیشه نرم حذف میشم از درسا هم عقب میوفتم :(
حامد سپهر
فقط باید قول بدی تو خواب حرف نزنی یا خروپف نکنی :))))
نه خداروشکر از این عادت ها ندارم :)))
** دلژین **
یعنی تو ایران 
مکان عمومی باشه که بدونم فرش شده !
پام رو توش نمیذارم ! 
وای راست میگی اصلا حواسم به این موضوع نبود :(
انقدر تفکرم آرمانی بود که پذیرایی و فرش خونمون رو تصور کردم واسه کلاس :)))
تک مدی
همینجوریش بازدهی علمیمون محشره!
کلا فرش شده م بذاریم:))
...
یادمه تخته کلاس دانشگاهم پشت به در ورودی و پنجره بود، یعنی روها به دیوار کاملا! انقد بی اعتماد بودن به دانشجو
باور کن اینجوری هرکسی هرجور دلش بخواد بشینه بازدهی میره بالا به نظرم۰من بیشتر روی صندلی نشستن سختمه خسته میشم :/
دراز نکشن حالا :)))
+ای بابا پادگان درس خوندی مگه :/
م. دچار
یعنی اگر بگم بود نمیدن باور می کنید؟ 
البته بستگی به شما هم داره 
برای منی که به بو حساسم که بوی آزاردهنده ای نداره :)

در کل به نظرم برای خانم ها احتمالا این طرح غیراجرایی باشه :) 
آره باور میکنم چون احتمالا خیلی خوب رسیدگی و نظافت میشه ۰
مگه خانم ها مشکلشون چیه ؟:/
م. دچار
:/
مشکلی ندارن 
حساسیت شون نسبت به این مسائل بالاست :)



:)))
 ادم خسته حساسیت نمیشناسه :دی
م. دچار
 :))
اینم حرفیه
حداقل واسه ماها که به شدت صدق می کنه :)
آره :دی
چارلی ‎‌‌‌
اینجوری حال نمیده که :( کل اون حس آکادمیک دانشگاه میپره! 
بذار چندسال رفتی دانشگاه دیگه به این حرف میرسی میگی نخواستم حس آکادمیک :))
ماهی قرمز
مثل خواسته ی من از رییسمون که توقع دارم ازش که طبقه ی بالا رو فرش کنه ما نوبتی بریم بگیریم بخوابیم :/
:)))
شرایط رفاه رو فراهم کنن بازده هم بالا میره باور کن :))
علیــ ـرضا
دیگه چی میخوای 😅😅😅
همینا کافیه فعلا :)))
Pary darya
((: بالشتو پتو باخودمونم باشه راضیم والا
اینارو که با خودم میبرم دلم نمیگیره مال همه رو استفاده کنم :)))
Nelii 💉📚
وای نه:(
روزایی که به زور میبردنمون نمازخونه ی مدرسه،من سعی می کردم دستم به هیچ جا نخوره و عملا هی عوق میزدم و وقتی میرسیدم خونه همه ی لباسامو به همراه کوله ام مینداختم ماشین:|
این طرح پیشنهادیت اجرا بشه،ترجیح میدم ترک تحصیل کنم:/
:))))
گفتم که بعدش که دلژین گفت یادم افتاد به نمازخونه ها حالم بد شد :/
من تصورم فرشای خونه خودمون بود:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan