چراغ قوه

  • ۰۲:۴۹

راهنمایی که بودم یکی از فانتزی هام این بود که توی تاریکی و سکوت شب که همه خوابن و منم توی رخت خوابم هستم، نور بندازم و کتاب بخونم...

یه شب چراغ قوه رو برداشتم بردم زیر پتو و شروع کردم به کتاب خوندن غافل از این که نور چراغ از پتو رد میشه میوفته رو دیوار، اونم به چه عظمتی :)) نگم واستون دیگه که خانواده فکر کرده بودن دزد اومده داره با چراغ قوه خونه رو میگرده :)))

این پروژه که به شکست خورد منم تو همون فضا این بار کتابای شرت استوری انگلیسی رو میبردم زیر پتو و با نور گوشی میخوندم. خیلی سخت بود و دستم خسته میشد ولی خیلی این سبک از کتاب خوندن رو دوست داشتم :)

  • ۲۱۱
آسـوکـآ آآ
خیلی واقعا حس خفن بودن به آدم دست میده:دی
اره :))

فاطمه سادات داوری
خخخخخخخخخخ خیلی این فانتزی عالی بود.
اره باحاله :دی
الهه ...
دقیقا کار منم همین بود:))
بعد خانواده رو ساعت خوابم حساس بودن، می‌گفتن بگیر بخواب، برا همین منم هر شب با یه چراغی بالاخره یه جوری کتاب می‌خوندم زیر پتو. البته دبستان بودم و گوشی و اینا نداشتم. مثلا یادمه سوم دبستان یه خودکار داشتم که موقع نوشتن یه LED سرش روشن میشد. نوکش رو می‌گرفتم و باهاش کتاب می‌خوندم و دستام جوهری می‌شد:))))
وای، تجدید خاطره شد!
چه جالب پس تو هم :))
دقیقا هرچی هم سخت تر بود لذتش بیشتر بود :))
یه بنده خدا
الان چه میکنی با درد مفاصل؟
خوب شدم دیگه :دی
یه بنده خدا
 این :دی چی هست؟!😬😬
همون 😁
یه بنده خدا
😂
😁
ابوالفضل ...
خیلی خیلی پیگیر علایقتی 😉
اره چون خیلی حس خوبی داشت واسم :دی
اگه همین پیگیر بودن رو تو مسیرهای دیگه زندگیم داشتم الان اینجا نبودم :))
هانی هستم
:|
چرا خب ؟ :))
بچه دوست داشته خب :))
هانی هستم
:)))
:))
جناب منزوی
اینطوری چشم اذیت میشه

من چراغ مطالعه داشتم :)
امکاناتمون در همین حد بود دیگه :دی
. عارفه .
برای این سبک از کتاب‌خوندن می‌شه کتاب الکترونیک خوند؛
کتاب، توی گوشی، شبانه، زیر پتو... :)
اره ولی اون زمان که یا گوشی نداشتم یا هنوز اینترنت همراه گسترده نشده بود نمیشد.
. عارفه .
آره درسته، نوشتین این سبک رو دوست داشتم!
فکر کردم گفتین این سبک رو دوست دارم... درواقع برای زمان حاضر پیشنهاد دادم :)
آها متوجهم. مرسی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan