وبلاگ تکونی :دی

  • ۰۱:۲۷

خب بالاخره پروژه ی وبلاگ تکونی منم به اتمام رسید۰این مدت همه ی پست هامو چک میکردم و برچسب میزدم و اونایی هم که دوس نداشتم یا غمناک بودن از حالت انتشار خارج یا حذف کردم ۰من یادم رفته بود روزی که این وبلاگو ساختم با خودم عهد بسته بودم توش ناراحت کننده ننویسم ولی نشد و حالا میخوام عذرخواهی کنم از کسایی که این مدت منو میخوندن و اگر پستی باعث ناراحتیشون شد امیدوارم منو حلال کنن۰

+راستی ای دنبال کنندگان خاموش بیاین اعتراف کنید ببینم خاموش چراا :دی

+خیلی دلم میخواد بدونم اونایی که یه مدته منو میخونن منو از نوشته هام چه شکلی تصور میکنن؟روحی و همه چی۰دوس دارم بدونم:دی

+من هم توی کانال هم اینستا یه سری از بلاگرا رو دنبال میکنم و حتی تو فصاهای مختلف شده باهاشونم صحبت کردم و هرجا منو جداگونه میشناسن تاحدودی۰چندوقت پیش واسه بانوچه رو کردم که با سه آیدی مختلف توی بلاگ و کانال و اینستا دارم فالوش میکنم و باهاش حرف میزنم ولی نمیدونه همشون منم :)))خیلی باحال بود کلی شگفت زده شد :)))

+تازه فهمیدم استفاده از کلمات کلیدی سقف داره و اگر بخوام همه رو نمایش بده باید بخرمش :/نشستم دوباره واسه همه موضوع زدم :))

  • ۳۴۰
♫ شباهنگ
من از دنبال کنندگان مخفیت نیستم و از اینوریدر می‌خونم همه رو :)
تو این مدتی که می‌خوندمت و می‌خونمت به نظرم دختر مهربون و آرومی هستی :)
و خوشحالم باهات آشنا شدم
آره تورو میدونم از اینوریدر میخونی :دی
وای خیلی ممنون از لطفت عزیزم:)
منم نظرمو بگم بهت؟:دی 
تو اولین چیزی که راجع بهت تو ذهنم میاد یه دختر پرتلاش و باهوش که واسه اهدافش میجنگه و در کنارش همیشه سعی میکنه خوب باشه و هست :)
شباهنگ میدونی دو تا چیز در تو برام عجیب بوده همیشه یکی اینکه تلویزیون نگاه نمیکردی دو اینکه این همه طولانی ریز به ریز شرح میدادی خیلی سخته :))
تو از کسایی هستی که دوس دارم ببینمش از نزدیک یه روز و امیدوارم امکانش باشه در آینده :)
♫ شباهنگ
نظر لطفته عزیزم
من واقعا تلویزیونو دوست ندارم. قاتل وقت آدماست. البته اگه ببینم برنامه‌ی خوبی داره می‌بینمش حتما. ولی بازم ترجیح می‌دم دانلودش کنم و سر فرصت ببینم و به خاطر اون برنامه فلان روز و فلان ساعت در اختیار تلویزیون نباشم.
عزیزی :)
اره اینم هست ولی چون اولین نفری بودی که این ویژگی رو داشت و بعد فهمیدم آلما توکلم ظاهرا اینجوره برام عجیب بود :دی
♫ شباهنگ
ینی انقدر عجیبه؟! :))))
از اونجایی که کافر همه رو به کیش خود پندارد من فکر می‌کردم زیادن امثال من
البته دوستا و هم‌کلاسیام هم مثل منن تقریبا
ولی اونا فیلم زیاد می‌بینن و من حتی فیلم هم نمی‌بینم و در واقع خیلی کم می‌بینم
نمیدونم واسه من هست :))
خب دیگه فکر کنم خیلی درس خونا اینطور باشن طبق اظهاراتت:))
شباهنگ کیک قابلمه ای هات چندساله تو دلم مونده به نظر خیلی خوشمزه میومدن :دی( اعتراف کنم دیگه )
♫ شباهنگ
فکر کنم از ۹۵ درست نکردم از این کیکا :(
دعا کن دکترا قبول شم برم خوابگاه بازم درست کنم
یاد گرفتی خودت درست کنی؟ آسونه!!!
جدییی؟؟؟
انشالله قبول شی عزیزم:*
اسکرین گرفته بودم از طرز تهیه ش گمش کردم :(((
پرستــش
 مــــنم ی خواننده خاموش دو روزه ام :د
من چیزی نیس ک شمارو پیدا کردم نکه گمتون کرده بودم:دی
ولی ی ادم پر تلاش و موفقی هستی و خیلی ام پر انرژی و حسم بهم میگه خیلی ام رک هستید !!
جدی؟؟روشن شدت رو تبریک میگم پس :))
خوش اومدی:)
وای خیلی مرسی لطف داری:)
پرانرژی ولی خیلی نیستم ولی رک رو سعی میکنم باشم ۰رک خوب البته که کمک کننده باشه نه تخریب کننده :دی
♫ شباهنگ
http://nebula.blog.ir/post/508/508-اسم-اینم-بذاریم-کیک-شکلاتی-بدون-فر-تزیین-نشده-که-یادم-رفت-شکلاته-رو-توش-بریزم


http://nebula.blog.ir/post/341/341-حمل-بر-خودستایی-نباشه،-از-هر-انگشتم،-به-جز-انگشت-اشاره-دست-راستم-که-فعلا-مصدومه،-یه-هنر-می-باره

وای خیلی مرسی عزیزم:) :*
ftm lale
نمیدونم خاموشم یا روشن...
درکل میخوانمت...
باید خیلی مهربون باشی:)همین
خیلی ممنون :)
خیلی لطف داری۰خداروشکر :)
پرستــش
قــربانت بانـو ^_^

مرسی:)
بانوچـ ـه
من هنوز شگفت‌زده‌م از اون روز :دی
ولی خیلی باحال بود :دی


تو یه دختر مهربون و البته قوی هستی بنظرم... نمیدونم چرا حس میکنم آدم سطحی نیستی. اینو اون موقع‌هایی که میخوندمت و خاموش‌تر بودم و اصلا فکر نمیکردم تو منو بخونی :دی تو ذهنم نسبت بهت حس میکردم
عزیزه دلم :))))
خیلی لطف داری عزیزم:) :*
بخوام رک باشم آره حست درسته چون اگر میخواستم سطحی باشم این همه دغدغه و سختی نداشتم و البته خداروشاکرم بابتش :)
بیوکده biokade
خوب همه تقریبا یه دنبال کننده خاموش دارن 😂
یه دونه نیس آخه چندتان :دی
بیوکده biokade
وا ویلا

منم یدونه دارم نمیدونم کیه
:)))
بپرس ازش :))
بیوکده biokade
نمیشه 
میدونم :دی
ح. شریفی
بهتون خسته نباشید میگم، لابد پروژه ی خسته کننده ای بود :)
من که دنبال کننده ی عمومی هستم :)
دیگه سلامتی
خیلی ممنونم:)
بیشتر زمان بر بود۰
:)
آسـوکـآ آآ
چقدر کارای سختی انجام دادی :دی
خوبه که هستی و من هم آشکارا می خونمت :)
تو خیلی خوبی فقط نمی تونی به بقیه بگی رشته مو خودم انتخاب کردم، دوسش دارم، و لزومی نداره به همه تون توضیح بدم چرا فتم این رشته  :|
والا به خدا :|
آره ولی چون اینجارو دوس دارم سختیش واسم به چشم نیومد فقط زمان گیر بود۰اخه اینجا واسه من شبیه یه دوست چندساله س که همیشه گوش شنوا واسه حرفام داره :)
مرسی عزیزم لطف داری :)
اخه رشته دومی که الان میخونم یکی دوسال حداقل ازشون بزرگترم بعد هرکی میفهمه میپرسه چرا بعد میمونم چی بگم :)))چون هرچی بگم هی کنجکاوی افراد بیشتر میشه برا همین حرفامو هربار به یکی یه تیکشو میگم :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan