نظر شما چیه؟

  • ۱۸:۲۱

خب راستش من چند روزه دارم به یک ایده فکر میکنم که نمیدونم انجامش بدم یا نه ۰ کاملا بستگی به نظر شما داره که دلتون میخواد یا نمیخواد یا اصلا چند نفر حوصله ش رو دارن و۰۰۰

من یه سری متن های کوتاه دارم در حد چند جمله که اندازه ی پست گذاشتن نیستن چون اگه بخوام همچین کنم باید روزی چندبار پست بذارم یا کلی آهنگ قشنگامو دوست دارم واستون بذارم ولی انقد پروسه ی پیدا کردن آهنگو آپلود و پست کردنش طول میکشه وسط راه پشیمون میشم یا یه فیلم های کوتاه یا پادکست های قشنگی رو دوست دارم بذارم ولی بازم نمیشه ۰ الانم داشتم فکر میکردم درسته صدا قشنگ نیستم ولی شاید بتونم از این به بعد بعضی پست ها یا همه پست هایی که می نویسم وبلاگ رو ویسش رو کانال بذارم و ۰۰۰

حالا با همه این تفاسیر بگید ببینم نظر شما چیه و چه کسایی دوست دارن باشن چون از اونجایی که بنده لوس تشریف دارم اگه تعداد خیلی کم باشه رغبت نمیکنم و حالم گرفته میشه :| 

  • ۲۲۰
الهه ...
من موافقم^_^
شما هم مرسی :)
 +چقد باحال اتفاقی دو تا کامنت پشت هم و یه شکل :دی
تله پاتی دارین باهم :))
خانوم میم
من موافقم . ^_^ 
مرسی :دی
بهارنارنج :)
بنظرم هر از چندگاهی به جای پست پادکست ووویس بزار همینجا:دی
میدونی پادکستا بیشتریا طولانین سه چهار دقیقه نیستن راحت آپلود شن رسما به فنا میرم ۰ 
وویس رو حالا میشه یه کاریش کرد ۰
مرسی از نظرت :)
رضا صبری
یه جور دستام بالاس که منظور به اینه که هستم میکنم فقط تایم ارسال پست رو بهمون بگو .
مرسی :))
کدوم پست ؟ 
کرگدنِ بنفش
مگه کانال داری ؟ 
من حال وویس گوش دادن ندارم ولی پادکست دوست دارم 
نه میگم اگه بچه ها دوست داشته باشن بذارم۰۰۰
عزیزم دلت میاد بگی حال نداری صدامو بشنوی ؟:(
منم پادکستای باحال رو دوست دارم همه گوش بدن ۰
نیلی ‌
وب خودته. هر چه عشقت می‌کشه. 
ولی به هر حال جواب سوالت: بذار باباع. بذار.
اره خب ولی خیلی ضایعس این همه براش زحمت بکشم بعد مثلا زیر ده نفر باشن خیلی بده خدایی :)))
+ قربانت :)
الهه ...
:)))
نه، یه نقطه فرق داریم:))
اره باحال بود :دی
کرگدنِ بنفش
😂😂😂 عاشق خودمم 
نه بابا وویس هم خوبه ولی کلهم وویس طولانی بشه حوصله ام نمیکشه :)))

منم عاشقتم :))
نابودم کردی قشنگ له له :)))
 :*
رضا صبری
پادکست خوبه ، نوشته های کوتاه ولی ناب 
اره باید قشنگارو پیدا کنم بذارم :)
سمولی ..
لوس خودمی
کمم باشه مهم اینا اونجا برای خودت میمونه و خودت با هزار بار دیدن و گوش کردنش حس خوب داری😘😘

:دی
خب من بیشتر هدفم اینه قشنگیارو تقسیم کنم بقیه هم حالشون خوب شه :)
عبداله رضوی
و اما صدا...
صدای چی؟
عبداله رضوی
صدای عشق
عشق بی آغاز
بی پایان
و نگاه عشق! ابدی...
ربطش به این پست رو متوجه نشدم متاسفانه۰۰۰
حوا ...
به شدت موافق :)
خیلی هم عالی :)
Elec tra
سلام . 
منم موافقم :)
سلام
مرسی :)
ماه گیسو
Agree with you
Thanks :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan