از سری مکالمات بچه های رشته ی ما

  • ۱۹:۰۷

- میکروب داری؟

+ نه ویروس گرفتم.

- عه؟ با کی؟

+ با پویا ولی پویا خوب نیست اصلا.

تصور کن یه نفر از یه رشته ی دیگه مکالمات ما رو گوش کنه، چی فکر میکنه با خودش؟ :دی

  • ۲۸۹
آسـوکـآ آآ
خب یکم بیشتر توضیح بده :دی
مقصود میکروب شناسی و ویروس شناسیه :دی
اینم بگم که استادمون دختره ولی اسمش پویاس.
الهه ...
فکر می‌کنه چرا با خود ویروس مشکلی نداری، ولی از این که از پویا ویروس گرفتی ناراحتی:))))
آره :))
خودمم موقع نوشتنش احتمال دادم کسی بخونه فکر کنه پویا به خاطر ویروس حالش خیلی بد شده داره از دست میره :))
مِلوچِک .
آخیییی سرما گرفتی از پویا
زود خوب میشی ان شالله
نههه ویروس شناسی باش گرفتیم :))
خیلی هم استاد بدیه کلا :دی
مریــــ ـــــم
قبل اینکه خط آخر بخونم
پیش خودم گفتم این چی میگه؟؟؟
:دی
:))
به دوستم گفتم کسی بشنوه میگه اینا حالشون خیلی خرابه دیگه :))
آقای خیال
چه خوووب، پس یه دنیا موضوع واسه خندیدن دارید :-)
آره آخه ما خیلی عادی شده واسمون بعد امروز یکم فکر کردیم داریم چی میگیم به هم کلی خندیدیم :دی
حوا ...
چی می‌خونی؟! :)
بیوتکنولوژی گرایشی از زیست سلولی مولکولی
♫ شباهنگ
:)))))))))
 :))
سمولی ..
:)))) 
 :دی
آنیا بلایت
=)))))
:))
فا طمه
خیلی خوب بود :)) من عاشق این خرق عادتام
آره :))
tahi :D
=))))))مکالمه های مارو حالا یکی گوش بده فکر میکنه خلیم
چی میگین مگه شما؟ :دی
فرشته ...
:))
والا با این نوناشون :))
tahi :D
 ماله ما به اندازه شما جذاب نیس!۹۵ درصدش فحشِ!۵ درصد باقی مونده ش واژه های معمولی =))))
مگه رشته تون چیه؟ :)))
جناب منزوی
یعنی بازارِ سوءتفاهم :))

اره :))
Elec tra
من به واسطه رشته خواهرم با این اصطلاحات آشنا شدم و اگه از کسی تو دانشگاه بشنوم تعجب نمی‌کنم :)
البته عناوین بدتر از ویروس هم هستن D:
آره هست فقط خداروشکر درسی به اسم کرم شناسی نداریم :)))
tahi :D
=) نرم افزار
من با اصطلاحات این رشته آشنا نیستم برا همین نمیتونم حدس بزنم چه فوشی داره :دی
فاطمه سادات داوری
چی می‌خونی؟! :)
بیوتکنولوژی گرایشی از زیست سلولی مولکولی
اله سار
کلی خندیدم (((:
کلی هم عالی :))
چوگویک ...
این مکالمه چقدر برای من آشناست :))
من یادم نیست ویروس ما اختیاری بود یا اجباری ولی اگه میکروب جزوه و کتاب خواستی بگو استاد ما ایبوک خیلی از کتاب‌ها رو بهمون داده
جدی؟ رشته ت چی بود مگر؟
مشکل من همون ویروس لعنتیه :(
چوگویک ...
زیست سلولی مولکولی
البته من لیسانسم اماااا کتابی نرم افزاری چیزی اگه میخوای بگو به استادم میگم میاره :) اگه تهرانی که میشه یه بهانه برای دیدن اگه نه برات ایمیل میکنم 
وای چقد خوب مرسی :)
نه تهران نیستم. مرسی که گفتی :*
چوگویک ...
خواهش میکنم عزیزم :) 
قربانت :)
اسی بلک
ما عوضش با خیال راحت و روانی آسوده آنچنان فحش هایی می تونیم بدیم که در ظاهر یا اصلا  کلمات معنادار هم به نظر نمیرسن یا طرف فکر میکنه داریم ازش تعریف میکنیم :)) به زبون فارسی میانه، یا حتی فارسی خودمون. خیلی قابلیت برجسته ایه:))
پ.ن:من ادبیاتیم، البته سال بعد میرم دانشگاه، همین رشته ادبیات ولی خیلیم فرق نمیکنه، با حالا، 
چه جالب نمیدونستم فوش پنهان داریم توی ادبیات :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan