تنها در خوابگاه

  • ۱۳:۰۷

امتحانای پایان ترممون نزدیکه و من کلی جزوه ننوشته و درس نخونده دارم. اینجا اون بهشت برینی نبود که انتظارشو میکشیدم. بیشتر از توانم داره بهم فشار روحی روانی وارد میشه. توی این چند روز بارها به مردن فکر کردم که نمیخوام دیگه ادامه بدم. دیروز از شدت استرس تپش قلب گرفتم و امروز هم به معده م زده و افتادم یه گوشه رو تخت و نمیتونم پاشم. صبح که پاشدم هم اتاقیم اومد گفت خوبی؟گفتم اره. گفت مطمئن باشم؟ گفتم دیگه چیکار کنم... آدم بیشتر میشکنه وقتی آدمایی که روی حضورشون تو روزای سختت حساب کرده بودی درست تو همون روزا تنهات میذارن. 

  • ۴۸
بانوچـه ⠀

ولی آدم تهش میدونه که این روزها هم با همه سختیش میگذره.

آره میگذره و رد دردش با آدم میمونه... 
حامد سپهر

اولشه یه خورده سختی داره دیگه کم‌کم عادت میکنی و یه روز هم میشه موقع فارغ‌التحصیلی دیگه نمیتونی دل بکنی از اونجا:)

آره درسته ولی نمیدونم آخرش چه حسی خواهم داشت
بهارنارنج :)

قوی باش رو پای خودت بمون همه اینا میگذره

درس میخونی که کمکت کنه موفقت کنه حالتو خوب کنه، درسی که بخواد عذابت بده گورباباش

سخت نگیر به خودت. اینم یک ترمه یک ماهه بعدش که چی؟اصلا ارزششو داره خودتو اینجور اذیت کنی؟

آره واقعا ولی خیلی سخت گذشت... 
Mavi ...

می‌دونم روزهای سختی داری و همه‌چیز بهم ریخته به نظر میاد ولی حفظ حال خوبت و آرامش برای گذشتن از این روزها مهم‌تره و حالا فقط به خودت فکر کن و خودت به خودت کمک کن.

من توی این شرایط سعی می‌کنم فقط به قدم بعدی فکر کنم و صرفا برای همون قدم برنامه‌ریزی کنم.

ممنونم :) 
محمدرضا ...

آره واقعا ... خیلی سخته ... آدم از شدت درد می‌خواد بمیره ...

من آخرش به این رسیدم که اون روزای قشنگ اگه یه روز اتفاق افتادن ... پس ممکنه دوباره هم بشه اون روزا رو در زمان آینده ساخت ... اینم انگیزه قشنگیه برای ادامه ...

آره... 
امیدوارم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan