شب بیداری

  • ۰۲:۳۴

این روزها رو روزهای انتظار نامگذاری میکنم. این روزا همه چی انقدر پیچیده و مبهم شده که نمیدونم واقعا چی در انتظارمه. شاید تا یک ماه قبل همه چی واضح تر بود اما حالا انگار وسط مه باشمو ندونم چند قدم دیگه کجا قراره پا بذارم. رتبه ی ارشد من حدود عدد ۳۰ شد و این فراتر از توقعم بود. هیجان و خوشحالی خیلی جالبی بود. اون قدرتی که توی انتخاب رشته داشتم. اون حس سربلندی. حس نتیجه و این حس که بالاخره شد. این اتفاقی بود که واسه من جبران عقده ی سرخوردگی کنکور کارشناسی بود. که رتبه ی بدم باعث شده بود همه ی سالهایی که معدل بیست و شاگرد اول کلاس بودم نادیده گرفته بشه و همه فکر کنن من خنگم و هزار چیز دیگه ولی کسی ندونه اون افتضاح فقط نتیجه ی روحیه و اوضاع بد اون روزهامه. روزهای ابتدایی نبود بابا. حالا خوشحالم که تونستم خودمو ثابت کنم. اول از همه به خودم. که ببین اگر بخوام میشه. فقط باید تلاشی کنی دختر. نتایج آخر مهر یا اول آبان میاد و نمیدونم کجا و چه شهری قراره قبول شم. زمان زیادیه یک ماه و نیم انتظار...فقط امیدوارم نتیجه چیزی باشه که بهترین اتفاق هارو رقم بزنه. مسیر شغلیم باز پیچیده تر شده و واقعا خدا باید کمک کنه که ختم به خیر بشه. این روزا بیگ بنگ میبینم تا خودمو سرگرم کنم. باعث میشه به چیزی فکر نکنم و واسه چندساعت همه چیزو از یاد ببرم. در واقع شب ها انقد بیگ بنگ میبینم تا بیهوشم بشم و بخوابم. در ضمن دوز اول واکسن سینوفارم هم زدم و حالا واکسن آسترازنکا هم اومده و من توی درگیری افتادم با خودم که اگه صبر میکردم آسترازنکا میزدم بهتر نبود؟ و این کشمکش همچنان ادامه دارد... یه وقتا که ازم چیزی میخوان و باید نه بگم عذاب وجدان میگیرم مثل حالا. من همیشه سعی کردم کمک کنم تا جایی که از حق خودم نزنم ولی اینکه به زور ازت بخوان از حقت بذاری واسه بقیه واقعا تو کتم نمیره. اما حس عذاب وجدان هم ولم نمیکنه که شاید میتونستم مفید باشم...یه وقتا دوس دارم عین حرف شلدون بعضی آدما توی مغزم بودن تا بفهمن چقد همه چیز پیچیده تر از حرفامه...

خدایا شکرت. 

  • ۶۵
🍁 نا را

وای که دقیقا می‌فهمم چقدر سخته انتظار برای نتیجه‌ی ارشد! من خودم خیلی اذیت شدم تو اون فاصله‌ی بین انتخاب رشته و نتایج نهایی. ولی خب تهش اون چیزی که می‌خواستم شد. امیدوارم تو هم اون چیزی که از همه بیشتر دلت می‌خواد برات اتفاق بیفته😊

بیگ‌بنگ خیلی خوبه:)) من فک کنم پارسال دیدمش. چند وقت بود واقعا دوست داشتم سیت‌کام ببینم، ولی حوصله‌ی وارد کردن شخصیت‌های جدید به ذهنم رو نداشتم. برا همین الان چند وقته همه‌ش دارم تو یوتیوب تیکه‌های بیگ‌بنگ رو می‌بینم!

مدرن فمیلی رو هم پیشنهاد می‌کنم! اونم یه فار متفاوتی داره و من دوسش داشتم.

خوبه که درکم میکنی😢 واقعا امیدوارم تهش خیر باشه
اره بیگ بنگ قشنگ فاز آدمو عوض میکنه. اتفاقا مدرن فمیلی تعریفشو شنیدم. خوبه پس بعدش اینو ببینم. مرسی عزیزم 😍😘
حسـ ـن

همه چیز خیلی زودتر از اونی که فکرشو کنی میگذره

فقط توکل کن بخدا و راه درست رو برو

موفق باشید

آره زمان زود میگذره...
تنها پناهمون خداست
ممنونم همچنین😊
MIS _REIHANE

سلام.

خوشحال شدم بابت رتبه کنکورت و اون احساس سربلندی موقع انتخاب رشته فکر میکنم یکی از بهترین لحظه ها باشه. منم همیشه بهش فکر میکنم.

و اینکه وقتی حرف از  دهن در میاد ذاتش نفهمی و کاستی رو داره.دیگه اقتضای موقعیت و مخاطب ممکنه جرقه درک یک جاهایی بخوره. واسه همین ادم باید تا حدی ازفهمیده شدن دل بکنه (: 

سلام عزیزم 
خیلی ممنونم انشالله بتونی حسشو تجربه کنی😍
دقیقا. با حرفت کاملا موافقم...
بانوچـه ⠀

تبریک میگم عزیزم، امیدوارم بعد از دیدن نتایج نهایی هم کاملا رضایت داشته باشی و روزهای خوبی پیش ِ رو باشه :)

خیلی ممنونم عزیزم😊
لطف داری همچنین
جنگل کوچک

تبریک فرااااواااان بابت رتبه:)

از صمیم قلب امیدوارم نتیجه همونی باشه که میخوای^^

و اینکه ایشالا این روزای انتظار آسون بگذره برات:)

خیلی ممنونم😍
لطف داری. انشالله موفقیت های خودت😘
هاتف ..

تبریک . رتبه ۳۰ رتبه خوبیه . آفرین

برات آرزوهای خوب دارم و امیدوارم جایی قبول شی و بتونی درس بخونی که واقعا از ته دلت آرزوته و دوست داری اونجا قبول بشی و بخونی

روزهای انتظار بدترین روزهاست .  من هم انتظار زیاد کشیدم . ولی تا ابد نیست. بلاخره یه روزی میاد که تموم میشه . نگرانش نباش

تهش تموم میشه :)

خیلی ممنونم. لطف داری😊
همچنین آرزوی موفقیت واسه خودت
هاتف ..

من که فعلا پام شکسته :)))

ای وای
انشالله زودی خوب بشی
هاتف ..

ممنونم عزیز

خواهش میکنم
Nelii 💉📚

با کلی تاخیر تبریک میگم رتبه ات رو

به قول قدیمیا دست راستت رو سرم، من از الان که ترم سه ام استرس ارشد رو دارم😅

امیدوارم بیای و بنویسی اون چیزی که از هم هبیشتر دوست داشتی رو قبول شدی

مرسی عزیزدلم😍
انشالله توی تمام مراحل زندگیت موفق باشی😘
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan