بیخ گِلو

  • ۰۰:۴۲

یه چیزی که هست اینه که وقتایی که ناراحتم و به روم نمیارم، یه جمله ناخودآگاه توی سرم مدام تکرار میشه که : غم میاد بیخ گِلوی آدم میچسبه... اصلا یادم نیست کجا یا چطور اینو شنیدم یا خوندم ولی هربار بدون اینکه حتی حواسم باشه توی سرم پلی میشه و انگار ادامه داره ولی من همینقدرش یادمه.

شما هم همچین جمله یا کلمه ای دارین که بدون اینکه بخواین وقت ناراحتی توی سرتون تکرار شه؟ یا من عجیب غریبم؟

  • ۵۷
عاشق بارون... ⠀

من یاد این جمله می افتم:

همه چیز می تواند مرا خوشحال کند ولی هیچ چیز نمی تواند غم مرا ببرد...

چه قشنگ :)
جالبه فکر میکردم فقط خودم این مدلیم
مرسی که گفتی :)
محسن رحمانی

سلام 

بی خود نیست که شاعر میگه

غم دنیا به چشم کرده جونه 

از چشم اشک میریزه هی دونه دونه

سلام
بله بیخود نیست...
جنگل کوچک

آهای غمی که مثل یه بختک رو سینه ی من شده ای آوار

از گلوی من دستاتو بردار، دستاتو بردار از گلوی من...

آره اینم هست قشنگه...
جالبه
مرسی که گفتی :)
🍁 نا را

زندگی شاید همین باشد. یک فریب ساده و کوچک. آن هم از دست عزیزی که تو دنیا را جز برای او و جز با او نمی خواهی...

 

غمگین که میشم از دست بعضیا، این می چرخه تو سرم مدام.

چه قشنگ و غمگینه...
مرسی که گفتی عزیزم
هاتف ..

عجیب نیستی . 

من وقت‌های ناراحتی با خودم حرف میزنم 

آره...
ظاهرا که هرکی یه مدل وقت ناراحتی با خودش حرف میزنه...
هاتف ..

من خیلی بلند بلند حرف میزنم با خودم ... نرمال نیست .

توی ایران هم که همیشه آدم ناراحته . پس همیشه بلند حرف میزنم :)

آره این مدلیش یکم ترسناک میشه
مگه برگشتی؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan