خوانش پست

  • ۰۰:۲۴




+ پست خیلی دور رو خوندم و چند روز پیش توی کانال گذاشتم ولی الان فرصت شد که اینجا هم بذارمش۰

+ میدونم صدا قشنگ نیستم، بر من خرده مگیرید :دی

حـ . آرمان (استاد بزرگ)
سلام.
جالب بود ولی یکم کیفیت صوت پایین بود.
میتونستین با نرم افزار های ویرایش صوت کیفیت رو بهبود بدین بعد روش آهنگ بزارین.
سلام
ممنون ۰کیفیت اصلیش خوبه ولی کلا هر ویس یا اهنگی که بخوای بذاری صفحه اصلی کیفیتش کلی میاد پایین ۰
سمولی ..
 خیلی هم قشنگ میخونی عزییزم😍
مرسی عزیز :)
آسـوکـآ آآ
جنوبی صدا نا قشنگ هم داریم مگه
خیلی هم گرم و جذابه صدات:-*
بله داریم :))
مرسی عزیزم لطف داری :) :*
شاهین ام
صدات قشنگه
ممنون :)
عبداله رضوی
عالی بود
صدا اگر عاشق باشه خیلی زیباست
مهم عاشق بودن صداست!
و بس...
خیلی ممنونم :)
حامد سپهر
صداتون عالیه
خیلی نوستالژی تو این پست موج میزد منم اون آزمایش رو یادمه
راستی چرا لحجه ی جنوبی ندارین؟
مرسی لطف دارین :)
من اصالتا دزفولیم ولی اهواز به دنیا اومدم بزرگ‌ شدم زبان مادریمو بلدم ولی خب اهوازی لهجه ی خاصی نداره فارسی ساده صحبت میکنن :)
حامد سپهر
من اکثرا که جنوب میام جنوبیا فارسی رو با غلظت خاصی صحبت میکنن از اون لحاظ گفتم
نمیدونم جنوب یعنی کجا دقیقا ولی خب این سمتا اقوام مختلفی وجود دارن بستگی داره با کدوما صحبت کنید :دی
حامد سپهر
البته من بیشتر بوشهر و عسلویه منظورم بود
من اون سمتا نرفتم تاحالا نمیدونم
حسین رحمانی
عالیه ممنون
لطف دارین :)
فرشته ...
خیلی هم صدات خوبه، احساس تو صدات هنوز قشنگ‌تر :)
مرسی گلی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan