عجب!!!

  • ۱۷:۲۱
من و چند نفر دیگه توی آزمایشگاه شخصی استاد بودیم ۰ تایم استراحت بود ۰ من زودتر اومدم نشستم رو مبل و استاد هم روبرو سمت راست نشسته بود ، برگه هارو مطالعه میکرد ۰ بقیه داشتن تو اتاق بغلی صحبت میکردن که استاد ( استاد مذکور یک آقای حوالی چهل ساله هست و یه دختر ده ساله داره ) با لبخند نگاهم کرد گفت تو چرا انقدر آرومی؟ یکم سعی کن بیشتر حرف بزنی ، تو چشم باشی و ۰۰۰ از اون جایی که چندهفته قبل هم این حرفارو زده بود، اینبار خندم گرفت گفتم استاد بخدا من شخصیتم ارومه ولی اصلا مظلوم نیستم۰ اگر نیاز باشه حرف میزنم ۰۰۰ گفت ببین میدونم ولی نباید انقدر اروم باشی سعی کن وحشی باشی، خوی وحشی گری داشته باشی ( در این لحظه من از درون ترکیده بودم از خنده که دکتر داره این حرفارو بهم میزنه ولی از بیرون یه لبخند فقط رو لبم بود :)) )
گفت ببین توی جامعه ی الان نباید اروم بود ۰ باید وحشی بود تا بتونی کارتو پیش ببری و ۰۰۰
حدود نیم ساعت بعد وسط کارای ازمایشگاهی بودیم که یکی از دخترا یهو نیمه جیغی کشید تا بتونه سریع تر وسیله رو از یکی پسرا بگیره بعد استاد خندید نگاه من کرد گفت ببین ، یاد بگیر . پس فردا همین شوهرشو بیچاره میکنه :))
بعد از اتمام کلاس تا بند کفشامو ببندم یکم طول کشید واسه همین من و استاد و یکی از پسرا نفرای آخر بودیم توی آسانسور ۰ استاد پرسید با چی میری؟ گفتم اسنپ ۰ گفت آره مخصوصا ظهرا اینجا امنیت نیست و تاکسی ها هم امن نیستن و ۰۰۰۰ و حالا روی خبیث من میخواست مسخره در بیاره و گفتم استاد والا این اسنپم اعتباری نداره مارو بدزدن کسی نمیفهمه دیگه ۰ گفت نههه حداقل عکس و پلاک طرف میاد مطمئن تره ۰ گفتم اره خب ولی دیگه من با این وضع ناامنی خودمو سپردم به خدا :)) استاد کاملا باور کرد چهره ش غمگین شد۰ کم مونده بود بگه بیا خودم برسونمت خونتون :)) بعدش کلی گفت مراقب خودتون باشین :))

+ حالا سوالی که پیش میاد اینه که چگونه و چرا خوی وحشی گری خود را بیدار کنیم؟ آیا بیچاره کردن شوهر کار خوبیست؟  
مجنونِ لیلی
ابدا خوب نیست نامردا :(

استاد داشت توصیه میکرد، منکه عملیش نکردم :دی
بابای نرگس
اره
اصلا باید بزنی پدر پدرسوختشو در بیاری
گناه داره خب چرا الکی :دی
چوگویک ...
تا یه حدی خوی وحشی‌گری لازمه ولی زیادیش که منجر شه بع بیچاره کردن شوهر بده :دی ولی منم موافقم با خوی وحشی‌گری 
اره خب یه وقتایی لازمه ولی احتمالا من ظاهرم خیلی مظلومه که همچین چیزی بهم میگه :دی
الهه ...
تو شوهرتو بیچاره نکنی، شوهرت تو رو بیچاره می‌کنه😂
واسم عجیب بود که یه اقای دکتر خیلی پدرانه داره همچین نصیحتی میکنه منو :))
سمولی ..
منم یه بار یکی از استادای کارشناسیم اینو بهم گفت. و خیلی ها میگن. ینی میشه گفت هر کسی ک میبینتم اینو بهم میگه. یه وقتایی دیگ کلافه میشم و‌ناراحتم میکنه و بهشون میگم خوشم نمیاد اینو میگین. 
با این ک واقعن چیز بدی نیس. بعضی از شخصیت ها درون گران و یا آرومن بعضیا برعکس. اما مشکل اینجاس که جامعه اون شخصیت های برون گرا و شلوغ و شیطون رو بیشتر میپذیره. اینه که ما فکر میکنیم آروم بودن چیز بدی ا...
من واسه بعضی ها ک بهم میگن اینو توضیح میدم ولی خب بازم میگن. و میدونم نبایذ ناراحت شم و دلیلی واسه ناراحتی وجود نداره. اما خب ناراحتم میشم گاهی-_-
چه جالب پس به تو هم گفتن :دی
نه دیگه اطرافیام عادت کردن که من اروم و کم حرفم و ماشالله اطرافیام همه چون برعکس منن کاملا جبران میشه :))
نه من حس کردم فکر میکنه از ادمای مظلومم که نمیتونم حقمو بگیرم در حالی که اصلا این طور نیست۰
سمولی ..
راجعب بیدار کردن خوی وحشیگری که گفتی هم بنظرم همه اینو دارن درونشون.. ولی همه جا نشونش نمیدن. من فقط پیش دوستای خیلی خیلی نزدیکم بروزش میدم. ینی هر جایی و تو هر جمعی نمیتونم. با این حال همه دوستای نزدیکمم میدونن ک ارومم. میدونن که آرومم و اگه شیطنتی هس فقط پیش اوناس. . 
میدونی خوی وحشی گری رو من یه وقتایی که نیازه رو میکنم کسایی که میشناسنم اگر اون لحظه باشن کاملا شاخ در میارن :))
سمولی ..
بعد الان خیلی وقته دوستای نزدیکی ندارم پیشم. و اون شیطون درونم خفته مونده‌‌. اصن چقد خوب شد راجعب این نوشتی. لازمه منم یه پست بنویسم. 
چقد حرف زدم -_-
بیدارش کن برو به جنگ دنیا۰ پاشو :))
خوب کردی عزیزم خونه خودته :دی
سمولی ..
بعد الان خیلی وقته دوستای نزدیکی ندارم پیشم. و اون شیطون درونم خفته مونده‌‌. اصن چقد خوب شد راجعب این نوشتی. لازمه منم یه پست بنویسم. 
چقد حرف زدم -_-
دفعه بعد اومدی زیرشلواریتم بیار همینجا بمون پیشم دیگه 
قربانت بوس بوس :)))
آسـوکـآ آآ
نه عزیزم شوهر اصلا موجود خوبی نیست
همین خودِ مجردمون بهتره :دی
:)))
بیا امید داشته باشیم شاید موجود خوبی باشه :))
اره والا مجردی و راحتی :دی
رضا صبری
وحشی بودن خوبه ولی وحشی که بیشتر سمت چیز های خوب باشه و وحشی بازی هاش دوست داشتنی باشه  !
البته باید ببینی طرف مقابل خوی وخشی شدن رو پشتیبانی میکنه یا نه .
اینکه اره ولی میگفت توی جامعه باید گاهی وحشی باشی تا بتونی حقتو بگیری :|
حامد سپهر
حالا وحشی بودن شاید تعبیر درستی نباشه ولی اینکه بتونی هر جایی حرفتو بزنی و از حقت دفاع کنی و راحت کوتاه نیای خصلت خوبی میتونه تو این جامعه باشه
اره با حرفتون موافقم ولی این استاد ما به نظرش این خصلت ها با آروم بودن من در تضاده ۰۰۰
خوی وحشی گری تعبیر قشنگی نیست به قول شما ولی خب آدم به مرور متوجه میشه هر شخصیتی هم داره گاهی برای دفاع از حقوق خودش کوتاه نیاد و به خاطر اروم بودنش حقش پایمال نشه ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan