تخیل تا واقعیت

  • ۰۱:۴۱

دبیرستانی بودم که مامان بابام گفتن میخوان برگردن خونه قبلی و اونجا رو اول یکم تعمیر کنن ۰ یه اتاقم مال من شه ۰ فقط چندجمله توی چندروز مطرح شد ۰

من میرفتم تو اتاقم و تخیل میکردم که بالاخره صاحب اتاقی میشم که جوری که دلم میخواد رنگ و طراحی میشه ۰ شایدم بتونم وسیله های قشنگی توش بذارم که دوسشون داشته باشم ۰ اینکه میتونستم از پله ها برم بالا روی پشت بوم وایسم و رودخونه رو ببینم ، شبا روی پشت بوم وایسم و توی سیاهی شب به ماه و ستاره ها خیره شم ۰ شاید حتی بتونم تلسکوپ بخرم۰۰۰ بتونم حتی اونجا دراز بکشم و خیره شم به آسمون ۰ بتونم روی سدی که خراب شد مثله بچگی هام راه برم و کل مسیر دست و دلم بلرزه نیوفتم ولی کیفور باشم ۰ میتونستم خیلی خوشی ها داشته باشم ۰۰۰

اونا فقط چندتا جمله گفتن و من چندروز با این خیالات خوشحال بودم و ذوق داشتم ۰ اونا از چندتا جمله ای که گفته بودن منصرف شدن اما دنیای خیالی من یهو فروریخت ۰ یهو سیاه شد ۰ غصه میخوردم که نشد ۰

همیشه من غصه هام بیشتر بابت خراب شدن دنیای تصورات خودم بوده تا حقیقت ماجرا۰۰۰

سمولی :)
جا داره اشاره کنم به نوشته ای معروف: تماام آرزوش فقط یه نقطه چین... فقط یه نقطه چین... نقطه چین... و وی در حالی که درحال غرق شدن بود با آه صدا میزد نقطه چین...  😂😂

مسخره :)))
آنیا بلایت
واسه منم خیلی اتفاق افتاده که درمورد یه مسئله‌ای خیلی خیال پردازی کنم ولی همون مسئله برای بقیه اهمیت کمتری داشته و تمام تصوراتم رو نابود کردن :( 
آره و هیچ وقت نمیتونی بگی تو بابت تصورات خود ساخته ت ناراحتی۰۰۰
حوا ...
عزیزم... می‌فهمم
اوهوم :)
حامد سپهر
نشد ولی اگه میشد چییییی میشد :)
 آره خیلی خوب میشد :)
ابوالفضل ...
منم تجربه‌های اینطوری زیاد داشتم. یادم باشه هیچ وقت اجازه ندم به خودم که با رویاها و دنیای خیال بچه‌م اینطوری بازی کنم اونم با گفتن یه سری احتمالات...
فکر میکنم این دردو بیشتر آدمایی دارن که تخیلات قویی دارن و به حدی توی خیالاتشون غرق میشن تا به خیالشون جون میدن و تو خیالشون زندگی میکنن حتی برای چندثانیه شیرینیشو میچشن و همین یهو دل کندنه عذابشون میده۰۰۰
اره خیلی چیزا هست که باید مواظب باشیم بچمون آسیب نبینه بابتش۰۰۰

+ ما یه نویسنده ی وبلاگ ریشه در باد که بیشتر نداریم ، سعی کنید حالتون خوب باشه :دی 
:)
ابوالفضل ...
دقیقا. امان از تخیل قوی...

ممنونم🌸. البته این روزا باید گفت نویسنده‌ی کانال ریشه در باد !
آره۰۰۰

اره حواسم نبود :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan