خواب های ادامه دار

  • ۱۳:۴۴

نمیدونم بقیه آدما هم اینجورین یا نه ۰۰۰

من چندتا خواب دارم که یه سری مکان های ساختگین که توی بیداری هیچ وقت ندیدمشون ۰ توی شهرهای دیگه ن انگار ولی هرچی که هست تاحالا اونجاها نرفتم ۰۰۰

مثلا دیشب رفتم به همون کتابخونه ی همیشگی که یه کیف دوشی چرم که جلوش طرح خوشگل داشت و نشونش کرده بودم که یه بار با مامان برم بخرمش واسه مهر ولی اینبار با دو تا از دوستام رفتم ۰ اینبارم پیداش کردم ، دیدمش بین کیف های دیگه ولی دوستام حواسمو سمت موهام پرت کردن و همین که سر برگردوندم دیگه نبود ۰ هی رفتم و باز اومدم ۰ بقیه غرفه ها رو گشتم ولی نبود که نبود ۰ وقتی فروشنده سرش خلوت شد گفتم بازم از این کیف دارین؟ گفت نه دیگه تموم شدن ، دیگه هم نمیاریم ۰ منم ناراحت شدم ۰ گفتم خب حداقل از رو بقیه کیف ها نگاه کنین مارکشو ، سایتشو بهم بگین خودم بخرم۰۰۰ بعد این تیکه نمیدونم چرا گاج اومد وسط گفت تخفیف ۴۰ درصد دارن :|

آها راستی توی بازار شمال هم رفتم جایی که تاحالا نرفتم و خیلی دوس دارم برم ۰ چقدر چیزای باحالی داشتن تو بازارشون ۰ اسب آبی خشک شده هم بود :))

یه جای دیگه هم رفتم که از قبل دیده بودمش و هرازگاهی بهش سر میزنم ۰ یه فروشگاه صنایع دستی که تو حیاطش پر از درختای پرتقال بود ۰ درخت ها پر از پرتقالای رسیده بودن و درخت ها هم در سبزترین حالت ممکن ۰ اینجا هم مسافر بودیم و مامان میخواست یادگاری یه چیزی بخره واسم ۰ منم یه دستبند بافت دیدم که ازش خوشم اومد اما همینکه دستمو بردم که ورش دارم یهو تمام دستبندا ریخت رو زمین ۰ رفتم جمعشون کردم گذاشتم جاش ولی دیگه اون دستبندو ندیدم۰۰۰

+ فیلم inception رو که دیدم دارم فکر میکنم نکنه برعکس باشه اونجا واقعی باشه اینجا خواب یا کلی احتمال دیگه۰۰۰

  • ۱۳۲
خانوم میم
[ درحال تفکر ]
خوابای عجیبیه !
فیلمه قشنگیه ^_^

آره من خوابای عجیب زیاد میبینم :دی
آره فیلم متفاوت و عجیب و حیرت انگیزیه :)
کلمنتاین ‌‌
فقط اسب آبی خشک شده :))
اره خیلی باحال بود :)))
پرستش
اینا خواب بود یا بیداری من جیغ شدم ^_^ 
واسه منم زیاد پیش امده خوابام ادمای الان هستن ولی محیط مال قدیمه یا محیط جدیده ادما مردن ولی تو خواب من زنده هستن !
طبیعی چون وقتی میخوابیم ذهنمون اروم نیس چون در خیال های مرگبار سیر میکنیم 

منظورت اینه گیج شدی؟ :دی
خواب بود همش۰۰۰
خیالارو تا وقتی تبدیل به کابوس نشن دوس دارم چون میدونم فقط خوابه و خیلی زود تموم میشه :)
بانوچـ ـه
خاصیت خواب ها همینه، اتفاقات غیرممکن و عجیبی که توی خواب بدون هیچ منطقی رخ میدن...
اره و خوبیش اینه که میتونی به چیزا و ادمایی که توی بیداری دسترسی نداری برسی گاهی :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan