تو خواب۰۰۰

  • ۰۲:۲۶




علیرضا آریان فر - خواب

ح. شریفی
خیلی دلم برا خواب تنگ شده، خیلی
صوت دلم رو کند، برد به جاهای دور، به روزهای که فکرم فقط پرواز بود تو رویاهام و دغدغه ام بادکنکم بود که پرواز نمی کرد...
اره۰۰۰
اره منم همین حس رو داشتم۰۰۰
حامد سپهر
سلام
یه راهنمایی میخواستم ازتون درباره ی اینکه چطور خود آهنگ رو بدون لینک بذارم تو وبلاگم ، من قبلا توی بلاگفا اینکارو راحت انجام میدادم ولی تو بیان هر کاری کردم نشد احتمالا مراحلش رو اشتباه انجام میدم
ممنون میشم راهنماییم کنید
سلام
خواهش میکنم 
ببین بعد از اینکه فایلت رو چه آهنگ چه ویدئو آپلود کردی بعد موقع انتشار پست ، پایین سمت راست نوشته درج تصویر ۰اونو بزنی صفحه آپلودات باز میشه کلیک کنی میاد واست۰
حامد سپهر
بینهایت ممنونم از لطفتون
این حرفا چیه
خواهش میکنم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan