شاد شیم ۱

  • ۲۳:۳۸

خب به مناسبت پایان یافتن ایام الله امتحانات میخوام یه بخش جدید به وبلاگم اضافه کنم به اسم شاد شیم :دی

هربار توی این پست یه آهنگ باحال سخیف :)) میذارم که نتونید روی پا بند شید :)))

خب برای شروع از آقا سندی ، آقای بندر آهنگ میذارم :دی

این آهنگ رو من خیلی دوست دارم چون واسه عروسی داداشم هم ما با این آهنگ دنبال ماشین عروس میرفتیم و نگم چقدر حس خوب داره واسم این آهنگ :)


+ سندی - عروسی بندری

ار کیده
:)))
ایول 
دیگه خودتون دست های بندری رو به چپ و راست هدایت کنید :)))

ار کیده
چشم :)))

ورژن خارجی هم داشتین، استقبال میکنیم :دی
قربانت
برنامه ها دارم واستون :))))
فهیم
آگاه باشید که ایام امتحانات سریع سریع می اید خخخ
آیا ضدحال زدن کار خوبیست ؟ :))
جا داره به امتحانات بگم تو خیلی دوریییی ، توخیلیی دورییییی :)))
محسن رحمانی
همیشه شاد باشید.
شما هم همینطور :) 
هدف ما شاد کردن شماست :دی
00:00 :.
چقدر خوب 
موفق باشی
مرسی
بهارنارنج :)
گویا خیلی خوب دادی امتحانارو:))
:))))
متوسط دادم ولی همین که تموم شدن خدارو شاکرم۰ این ترم کلی درسای تخصصی خفن داشتم ترکیدم پاشون :/
hani aliabadi
خیلی خسته نباشید :))
فداات ۰ بوس بوس :))))
مهدی صالح پور
:) خوبه که توی این روزهای سنگین (البته از نظر اجتماعی) آدم آهنگ شاد بشنوه. واقعا تاثیر داره. من خودم امید حاجیلی گوش میکنم
دقیقا منم به همین دلیل اینکارو کردم چون غم به اندازش نیازه ولی شادی هم نیازه وگرنه دلمون میپوسه۰خودمون باید تلاش کنیم واسه حال خوبمون تا بتونیم درست و خوب زندگی کنیم :)
یه بنده خدا
خخخخخ
:دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan