français 1

  • ۱۵:۲۸



+ Mennel - Je pars mais je t'aime


+ Je ( ژُ ) = به معنی " من "

+ Je t'aime ( ژُ تِم ) = به معنی " دوستت دارم "

+ اگر به آهنگ گوش بدید میتونید این دوتا رو توش بشنوید :)

هادی خان
خیلی هم زیبا

 :)
پســـــــــــــر روزگــــــــــار
هرچی سعی کردم چیزی بفهمم نشد ! :)
اگه باز گوش بدین دقت کنین حتما متوجه میشین :)
بهارنارنج :)
منم که مخ فرانسه😂شنبه امتحان فرانسه دارم
خوبه دیگه دو تا چیز سختم بهت یاد دادم :)))

یه بنده خدا
حالا غیر اون دوتا کلمه چیا میگفت!
بیشتر اهنگ های فرانسه عاشقانه ن
اینم میگه میرم ولی دوست دارم
تک مدی
به و به
تقریبا یه سری چیزاشو یادم رفته ولی هیچوقت شنیدن صدای ژ و غ و این لهجه خسته م نمیکنه
مرسی
یادآوری خوبی شد
خواهش میکنم :)
منم همین چیزاش واسم شیرینه :)
ار کیده
چه خوبه...
بازم بذار برامون :)
 :)
اینم چون بچه ها قبلا خواسته بودن امتحانی گذاشتم که اگر دوست داشتین ادامه ش بدم ۰خوبه که دوس داشتین :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan