فارغ التحصیلی

  • ۰۳:۰۰

الان عکس فارغ التحصیلی دوستای دانشگاه سابقمو دیدم با اون لباسای خوشگل و اون کلاه باحال زیر سردر عظیم چمران و جلوی در دانشکده ی دوست داشتنیم۰نمیدونم چرا بغضم گرفت به حالت خوشحالی واسه دوستام ، واسه اون زمان خوبی که باهاشون داشتم ، واسه تمام روزهای خوبی که توی اون جای خوب و قشنگ گذروندم و این فکر که اگه قاطعانه پای علاقه ی اصلیم واینمیستادم الان منم کنار اونا توی اون عکسا بودم ، همون لباسا تنم بود و یه مدرک که اونقدری باهاش خوشحال نبودم که بخوام ادامه ش بدم۰۰۰

+به همین مناسبت بخشی از پشت صحنه فرندز رو اینجا ببینید روحتون شاد شه :)))

چارلی ‎‌‌‌
من یه مدت به این نتیجه رسیده بودم که کلا موفقیت همیشه انزوا رو به همراه داره :/ حداقل برای یه دوره از زندگی! 

+ یه هشدار میدادین خب :))) من صدای کامپیوترم رو آخر بود کر شدم D:

نمیدونم شاید بعضی وقتا اینجوری باشه ۰۰۰

تو فرندز اگر دیده میبودی میدونستی سروصدا زیاد داره همیشه :دی :))

آسـوکـآ آآ
به ما لباس ندادن :|
و واقعا هیچ خاطره ای هم از فارغ التحصیلی ندارم
جز اینکه سریع مدرکم بیاد برم ثبت نام ارشد :دی
در این حد ی ذوق حتی :دی
نه اینا لباساشون خیلی خوشگل و شیک بود۰
:))
ماهی قرمز
ما لباسی نپوشیدم واز همین تریبون حسودی میکنم :)))
جدی؟همکلاسیام بودن منم نبودم ولی نکنه زمان منم لباس ندن :/
میم عین
موفق باشید
مرسی :)
هوپ ...
وای چه صفحه ای معرفی کردین، الان تا صبح بیدار میشینم کلیپاشون رو ببینم :-)))
اره اتفاقی پیداش کردم انقدر خندیدم که اشکم درومد خیلی باحالن :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan