گلاب آخه ؟؟

  • ۱۱:۵۵

توروخدا گلاب عطر نیستا۰ اونم توی تابستون۰ عطر مشهدی هم همینطور اینا واسه جاهای زیارتیه باور کنید :/

+یه زخمی که وقتی در مکان های عمومی اتفاقی کنار افرادی میشینه که از این مدل عطرهای کاذب به خودشون زدن ، تا انتهای سینوس هاش میسوزه :(( 

hamid vasheghani
اره قبول دارم اما سخت نگیر
سخت نمیگیرم ولی وقتی مثلا توی جایی مجبور باشم کنارشون بشینم نفسم سخت میشه :(
چارلی ‎‌‌‌
:)))) تا حالا ندیده بودم گلابو به عنوان عطر بزنن! مطمئنید عطر گل محمدی نبوده؟
تازه گلابم که بوی تیزی نداره همچین D:
نمیدونم چیه ولی من بوی گلاب حس میکنم خیلی بده۰مال زیارتگاهاس آخه :/
بوی بدی که داره :)))
حامد سپهر
حامد هستم یه زخم خورده:)))
:)))
یه کمپین بزنیم #نه_به_گلاب_و_عطر_مشهدی :)))
خاتون ..
من بوى گلاب رو خیلییى دوست دارم اما نمى دونستم کاربرد عطرى هم دارند :/
اره خب هرچیزی توی جای خودش خوبه۰ولی به عنوان عطر استفاده کردنش اصلا خوب نیس :/
Tali hejazi
میدونمی چی میگین...
بعضی ها هم یه عطر هایی به خودشون میزنن که از 2 کیلو متری بوش داره خفت میکنه و سردرد میاره...خیلی تند و گرم....
اره ولی خب خوش بو باشه قابل تحمله :دی
آسـوکـآ آآ
به نظرم جاست حموم برن بهتر از اینجور عطر مطراس:-|
آره والا :/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan