از قشنگی های زندگی

  • ۱۳:۵۷

از قشنگی های دانشگاه همین که من ده دقیقه دیر کنم ولی استاد مهربون آزمایشگاه وایسه منتظرم با وجود اینکه بقیه بچه ها بودن و چندنفر دیگه هنوز نرسیده بودن ، تا من رسیدم بسم الله بگه و شروع کنه به درس دادن :)

+نباید این استادو بغل کرد؟حیف که اسلام دست و پامو بسته :))

+استادم میانساله با چشمای سبز مهربون :)

حامد سپهر

هم سنگ این روزای من، حتی شبم تاریک نیست
اینجا بجز دوری تو، چیزی به من نزدیک نیست


ممنون از یادآوریتون داریوش بینظیره

آره۰این آهنگ مخصوصا و داریوش همیشه و تو هر سنی حرف واسه گفتن داره و تکراری نمیشه هیچ وقت۰
خواهش میکنم :)
حامد سپهر
اگه اینطور باشه شما جزو نظر کرده هایی و یقینا برگزیده ها :))
بنده ی برگزیده ی خدام :))
این استاد از اینکه با دقت به حرفاش گوش میدم و توی ازمایشا همیشه همراهی میکنم به نظرم اینطوره :دی
ح. شریفی
دَمِ استاد گرم :)
اذیتش نکنید 😊
بله بله :)
نه به این خوبی چرا اذیت آخه :دی
سمی را
چراا چرا بخلش کن😊😇
بدآموزی داریااا :دی
چارلی ‎‌‌‌
خدا یه استاد چشم رنگی هم به ما بده :(
:))))))
وای خدا:)))
حالا که داری دعا میکنی به نظرم بگو جوونم باشه بهتره :دی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan