خیابون های یک طرفه

  • ۱۶:۵۳

چندوقت پیشا داشتم با داداش کوچیکه سر یه موضوعی که یادم نیست حرف میزدم که گفتم آره دیگه من یه جور شدم که حتی وقتی از خیابون های یک طرفه هم می خوام رد بشم به دوطرف نگاه میکنم چون همیشه کسایی هستن که خلاف میکنن۰

داداش موند نگام کرد گفت عجب جمله ای گفتی ها ۰خندم گرفته بود چون واقعا کاری بود که من سال ها از ترسم انجام میدم ولی وقتی به جمله دقت کنی توی خیلی موارد زندگی هم صدق میکنه :دی

+همین کارم چندبار جونمو نجات داده ۰حتی یه بار اتفاقی توی خیابون یک طرفه بودم ولی یه سمتش رو خط ویژه کرده بودن بدون هیچ علامتی و دقیقا توی دو سه متریم اتوبوس داشت به سمتم میومد و من ندیده بودمش یهو برگشتم و دویدم :))

♫ شباهنگ
دمت گرم :دی منم اینجوری‌ام :))) دقیقاً هم همین استدلالو میارم
جدی؟؟:))
فکر میکردم فقط خودم اینجوریم :))
♫ شباهنگ
منم فکر می‌کردم فقط خودم اینجوری‌ام :))
خدا رو شکر تنها نیستیم :دی
 چقدر جالب :))
پیدا کردیم همو :)))
های فایو :دی
ح. شریفی
این نشانه احتیاطه، بنده هم همینطورم
همونطور که بهش اشاره داشتید، تو زندگی باید اینطوری باشیم، محتاط
آره همیشه باید محتاط بود ۰۰۰
چارلی ‎‌‌‌
الان که گفتین عذاب وجدان گرفتم :|
چون همین چند وقت پیش داشتم تا یه ربع به دوستم می‌خندیدم که تو خیابون یه طرفه، دو طرفو نگاه کرد :)))
خدا منو ببخشه D:
جالبه که آدمای دیگه هم همچین تجربه ای داشتن :دی
برو ازش طلب مغفرت کن بلکه مورد بخشایش قرار بگیری :)))
بیشتر من با این روش از موتوریا در امان موندم :دی
حوا بانو
:)
 :)
گلاویژ ...
من دیگه از اون ور بوم افتادم... تو خیابون دوطرفه ام نگاه نمی کنم و رد میشم:|
تو دیگه خیلی ریلکسی :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan