خشم بوبک

  • ۰۱:۴۱


+یاد بگیریم وقتی کسی بهمون لطف میکنه و باهامون مهربونه دلیل نمیشه متوقع باشیم و طلبکارانه باهاش حرف بزنیم انگار وظیفشه واسه ما کار کنه و طبق فرمایشات ما عمل کنه :/

+من کلا این بشر رو این ترم دیدم و شاید کلا ۵ بار دیده باشمش بعد واسه یه کلاس گفت غیبت میکنم واسم ویس استادو ضبط کن بعد من انجام دادم و حالا گفت بفرس واسم بعد چون گفتم بعدا اینگونه طلبکار شد۰بی تربیت :/

+لازمه بگم سبزا رو من نوشتم ؟ :دی

** دلژین **
من بودم میگفتم نمیفرستم :/ 
والا ! چ پرروئن ملت 
فرستادم واسش اما چندساعت بعد
میبینی؟! :/
ماهی قرمز
آخخخخ که کی میخواد نسل اینجور آدما منقرض شه :)))
چه میدونم والا :l
بانوچـ ـه
من بودم نمیفرستادم :/
 دیگه بخش مهربونم گفت بفرس ولی دیر و بدون هیچ حرفی انگاری پرت کنی سمتش مثلا :))
سمی را
اصن نباید توضیح بدی براش. نفرس. والا
دیگه یاد گرفتم بدی رو با بدی جواب ندم
شیکپوش (^_^)
منکه میگم حالا باهم صمیمیی که شدین این چیزا طبیعی میشه :))
ولی پرروعه
اتفاقا فهمیدم نباید با این شخص صمیمی بشم و فاصله مو حفظ کنم ۰چون هنوز هیچی نشده اینطوره واویلا بخواد صمیمی شه حتما ازم کولی میگیره :))
حامد سپهر
چه سریشیه :)))
و بلانسبت پررو:/
میبینی توروخدا گیر کیا افتادیم؟! :/
گلاویژ ...
تا اونجایی باش و محبت کن که فکر نکنن وظیفته 
آره درست میگی۰۰۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan