چرا آخهه :))))

  • ۰۳:۰۱

چندشب پیش یه فیلم کوتاه دیدم که یه نفر توش افتاد و به حدی خنده دار بود که چندین بار دیدمش و اشکم درومد از خنده چون هربار میدیدم یه جزییات بیشتری از حرکاتشون رو متوجه میشدم :))  (این فیلم)

خلاصه گذشت و فرداش قبل ظهر از اتوبوس پیاده شدم و خیلی شیک و خرامان داشتم به سمت ورودی دانشگاه حرکت میکردم و داشتم فکر میکردم کوله م رو تو چه حالتی بذارم و دستمو چجور بگیرم بهتره(تا این حد به جزییات فکر میکنم :/ ) که یهو پام گیر کرد به سنگ فرش بالا اومده ی پیاده رو و یهو با جیغ گفتم عههه و به حالت افتادن نیم خیز شدم ولی خودمو گرفتم و دقیقا همون لحظه همین کلیپ اومد جلو چشمم و و چنان خندم گرفته بود و در همین حین یکی ازین پسرای بادی بیلدینگیه شیک هم داشت کنارم عقب تر میومد و میدونستم این صحنه رو دیده و یهو دید من میخندم سرعتشو چندبرابر کرد و خیلی جدی رد شد رفت و من به حدی خندیدم به خودم که آه این مرده توی کلیپ منو گرفته گفتم الان همه میگن خل شده تنهایی میخنده :))) حالا امشب باز چندبار دیدمش و امیدوارم منو ببخشه و دیگه آبروم نره :))

ناشناس
😂
امروز کلا فکر کنم روز خنده بود
امروز های شدیم 
قفل کرده بودیم رو یه مورچه که دور خودش میچرخید😂😂😂انقد خندیدیم که پلیس اومد
ولی با خنده بازم فرار کردیم

ناشناس چرا؟
کجا بودین که پلیس اومد ؟:))

حامد سپهر
من اینجور مواقع سریع صحنه رو ترک میکنم انگار نه انگار اتفاقی افتاده تا ضایع نشم
منم در حین ترک صحنه نمیتونستم اصلا جلو خندمو بگیرم :)))
my life
سلام:)
خیلی باحال بود منم ب غیر از دیگران خودمم وقتی بیفتم یا هول شم خندم میگیره:)))
سلام :)
دقیقا ما خانوادگی همین شکلیم :))
چه عادتیه داریم ما :)))
آسـوکـآ آآ
عالی بود :)))))))))))))
:)))))))
بانوچـ ـه
وای منم صحنه افتادن ببینم نمیتونم خودمو کنترل کنم و میخندم حتی اگه خودم باشم
ما خانوادگی همین شکلیم :))
حالا فکر کن من اون لحظه تصویر این مرده هم اومد جلو چشمم :)))
ماهی قرمز
ای بابا :))) دچارش شدی قشنگ :))
:))))
 مهلت نداد ۲۴ساعت بگذره حتی:)))
** دلژین **
خدا رحم کنهههه :)))) 
تو بیمارستان جلو ملت کله معلق نزنمممم 😂😂😂😂
فکر کنم طرف سید باشه :)))
خدانکنه :))))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan