خودواقعی بودن

  • ۰۲:۱۹

میدونی گاهی فکر میکنم ای کاش آدما میتونستن بدون محدودیت زمان و مکان و جنسیت و پول و دین و تمام چیزهای محدود کننده ،خود واقعیشون باشن۰اون شخصی که توی آرزوهاشون دارن ،اون تصوری که توی ذهنشون از خودشون دارن و به نظرم اگر اینطور بود دنیا خیلی جای قشنگتری میشد۰


حامد سپهر
قطعا همینطوره
ولی فکر میکنم اونوقت تعداد آدمهای دوست داشتنی کم میشد
دیگه بستگی به ذات هر آدمی داره
ولی اونوقت عقده و خشم ها کمتر بود و جنایت ها کمتر به نظرم
گرافیست ارشد
بله ، باید به محدودیت ها به چشمیه فرصت نگاه کرد و انگیزه ای برای زندگی .
نه من منظورم یه شرایط آرمانیه
ح. شریفی
خود واقعی بودن خوبه ولی گاهی بر علیه آدما هم میشه. کلا مثل حق می مونه 😊
خب من جنبه های مثبتش توی ذهنمه :)
سیلاب سیلاب
اهووم
:)
خانومی ...
من خود واقعی م هم همینه :/
واسه من متفاوته :دی
میم عین
شاید
من از جنبه های مثبتش دیدم :)
فرشته ...
اره فکر کنم بهتر می‌شد،البته بازم معلوم نیست چند نفرمون میتونستیم دقیقا عین تفکرمون و دلخواه خودمون باشیم:)
من نظرم یه جامعه ی آرمانی و مثبت بود که همه چیزای خوب توش امکان داشت :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan