تاثیر گردی صورت بر حیات جغد :))

  • ۱۵:۰۷

توی ورودیمون یه پسر هست ازین افراد که خیلی سر کلاس جواب استاد میخواد بده که یعنی من خیلی بلدم و گاهی چرت و پرت هم میگه و یه صدای خاصی داره که واقعا رو اعصاب منه۰

خلاصه توی محوطه دانشگاه داشتم با دوستم راه میرفتم که حرفش درومد گفتم الان با فلانی کلاس دارم اصلا حوصله صداشو ندارم یهو نیشخند زد گفت وای یه چیزو برات تعریف نکردم۰گفتم چی؟گفت سال اول با همین پسره آزمایشگاه جانوری داشتم بعد استاد داشت میگفت که مثلا فلان پرنده نوکش این شکله روی تغدیه ش تاثیر داره ،فلان پرنده بالش این شکله روی سرعتش تاثیر داره و۰۰۰ بعد یهو همین پسره خیلی جدی به استاد گفت: استاد جغد که صورتش گرده چه تاثیری تو زندگیش داره؟؟

:))))))))

میگه استاد فقط میخندید گفت آخه چه تاثیری میتونه داشته باشه خب شکل صورتشه دیگه :)))))

میگه تا اخر کلاس استاد هی یادش میوفتاد هی میخندید:)))

خب آقای محترم مجبور نیستی هی علوم فاخرتو تو چشم و چال همه کنی کمی سکوت کن فرزندم چرت و پرت چرا میگی آخه :)))

یه دیوونه
همیشه همچین افرادی هستن  تو هر کلاس دختر و پسر هم نداره  تو هر موضوعی میخوان اظهار نظر کنند


وای واقعا تحمل این افراد خیلی سخته :/
ح. شریفی
بچه بودم به عموم گفتم چرا اینشتین موی سرش پراکنده ست؟
بنده خدا فقط نگام می کرد 😀 یادش بخیر 😁
تو چنین شرایطی اساتید صدای جغد در میارن، چرا استاده چیزیش نشد؟😊
:)))))
آخه استاده خودش فانه بنده خدا فکر کرد اینم داره شوخی میکنه لابد :)))
مصطفا موسوی
یاد خواهرم افتادم که میگفت سوالایی که جوابش ت"تاثیری توی زندگیت" نداره نپرس!
اره واقعا هر سوالی پرسیدن نداره 
خانومی ...
جغد خیلی گوگولیه. من عاشقشم به شرط اینکه زل نزنه بهم :/
من تاحالا جغد از نزدیک ندیدم :/
خانومی ...
عه . من خودم یه جغد داشتم پارسال =))
واقعااا؟؟؟چه عجیب و جالب :))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan