هزار روزگی

  • ۰۲:۳۶

هزار روز از عمر این وبلاگ گذشت ...

به همین مناسبت اولین پستم توی اولین وبلاگی که توی بلاگفا داشتم سال ۸۹ رو میذارم :)

توی کتاب ادبیات دبیرستان یه شعر بود از نیما یوشیج که من به شدت عاشقش بودم و هستم و اون شعر رو نوشته بودم :

ترا من چشم در راهم

ترامن چشم در راهم، شباهنگام
که می گیرند در شاخ «تلاجن» سایه ها رنگِ سیاهی،
وزآن دلخستگانت راست اندوهی فراهم،
ترا من چشم در راهم.

شباهنگام، درآندم که برجا درّه ها چون مرده ماران خفتگانند،
درآن نوبت، که بندد دست نیلوفر، به پای سرو کوهی دام،
گرَم یاد آوری یا نه، من از یادت نمی کاهم
ترا من چشم در راهم.


 + دکلمه همین شعر توسط احمد شاملو (کلیک)

حامد سپهر
گرَم یاد آوری یا نه، من از یادت نمی کاهم

خیلی هم عااااالی

ایشالا سالگرد صد هزار روزگی وبلاگتون رو با سلامتی و دلخوشی جشن بگیرین


بلهه :)
خیلی ممنونم :)
یه دیوونه
هزار روزگیت مبارک
تشکر :)
سمی را
😍😊😍
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan