واویلا :))))

  • ۰۰:۲۷

من هفته ی پیش آخرین کلاسم سه شنبه بود و از همون روز که اومدم خونه یکی از بچه های دانشگاه یه کانال ساخته به اسم کراش دانشگاه و تا الان حدود ۲k ممبر داره و ازون روز کلی من سرگرم شدم با خوندن نوع کراش های خنده دار برخی دوستان و ابراز ناراحتی بعضیا مثه آگهی تبلیغاتی که من با قد و وزن فلان ترم فلان و رشته فلان موهام این رنگه بیاید روم کراش پیدا کنین :))))سوسک شم اگر دروغ بگم :)))) حالا همه اینا به کنار یه دخترم تایم داده من فلان شکلم بیاین فلان جای دانشکده بام حرف بزنین و تا الان چندنفری متقاضی دیدارش شدن :)))

حالا من فردا اولین روزیه که بعد از آغاز کانال میخوام برم دانشگاه استرس گرفتم که مثه گزارشگرا مشخصات و رنگ لباس و ظاهرم نره تو کانال انگشت نما شم یا حواسم باشه اگر کسی نگاهم کنه و گوشی دستش باشه داره آمارمو وارد کانال میکنه یا فوری فرار کنم یا باهاش برخورد فیزیکی کنم که نتونه سند کنه به کانال :))))

را مگا
مام داشتیم ،من دو روز از خوندن کراشا عمیفا شاد بودم.
وای نمیدونی چیا مینویسن اصلا گاهی اشکم درمیاد از خنده :))))
بیوکده biokade
اوخیییی😂😂😂
والا :)))
بیوکده biokade
اولین بار این اسمومیشنوم
کدوم اسم؟
بیوکده biokade
کراش
تعریف سادش یعنی کسی رو دوست داری ولی اون طرف خبر نداره یا یه علاقه ی یه طرفه س ۰همچین چیزایی
هولدن کالفیلد
یوه یوه یوه!
چه کانال خوبییییی :دییییی
منو اد کن :)) :|
خیلیی خوبههه هولدن :))))
جدی ادت کنم؟:دی
:)))
هولدن کالفیلد
همسر بساز!!! توش پیدا میشه؟ :))

هولدن :))) مگه کانال بخت گشاییه :))
اونا دنبال کراشین که دیدنش تو دانشگاه :))
شایدم پیدا بشه واست تو کانال ولی بعد مسافت ممکنه مانعت بشه با هواپیما ۵۰دقیقه فاصله داری :دی
هولدن کالفیلد
من خودم شخصا کراش خیلیا بودم :| :))

توی دانشگاه ؟:دی :))
فکر کنم الانم هستی که تا چیزی میگی به اون طویلی واست کامنت میدن باهات بحث و دعوا میکنن:))))
هولدن کالفیلد
نه بابا دانشگاه چیه :|
من توی دانشگاه هر دو مقطع سرم به کار خودم بود!!! همش بیرون دانشگاه :| در دنیای واقعی، محل های کار و وبلاگ :|
به این فکر میکنم چه دخترهای بی سلیقه ای بودن :|
ای بابا :))
خب شاید حق داشتن شایدم نه ولی تو فضای بلاگ خودتم قبول داری که باحالی:دی
هولدن کالفیلد
آقا دو تا از کراشها این ریلیشن شدن :))))))
ادمین هم تبریک گفت :)))))
آره تاحالا از سه شنبه هفته پیش که این کانال ساخته شده فکر کنم ۴، ۵ تایی به هم رسیدن :))))
خیلی فانه هربارم ادمین تبریک میگه۰حالا اگه فرصت داشتی برو قبلیا رو بخون بعضیاش ریسه میری از خنده به واقع :)))
بانوچـ ـه
قبلا دانشگاه ها از این چیزا نداشتن :))
قرتی بازیا زیاد شده دیگه جدیدا :)))
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan