میلانی

  • ۱۶:۰۲

از زمانی که فیلم سوپراستار رو دیدم همیشه یه حس خاصی بهش داشتم و شاید ۵،۶ باری دیدم فیلمش رو چون یه جورایی حس میکردم شخصیت رها خیلی شبیه منه چون اون زمانم تقریبا هم سن رها بودم و این فیلم هنوزم واسم جذابه و همون حس رو بهش دارم و یه بخش از فیلم که افسانه بایگان میخواد رها رو وصف کنه میگه گاهی مثله یه بچه گاهی مثله یه مادر ، و تا جایی که از خودم شناخت دارم منم این شکلیم۰چندسال پیشم که فیلم یکی از ما دونفر اومد بازم این فیلمو دوس داشتم و حس نزدیکی به شخصیت سارا داشتم که تلاش میکنه سرسخت باشه و ۰۰۰ این فیلمم چندین بار دیدم و اتفاقی چندوقت پیش داشتم فکرشو میکردم دیدم دقیقا دوتا فیلمی که حس میکنم شخصیتاشون شبیه منه از ساخته های تهمینه میلانی هستن۰

یک بلاگر
این خیلی طبیعیه
من با مسعود شصت چی خیلی احساس نزدیکی می کردم :)
مرد هزار چهره بود که :))
یک بلاگر
آره .. من توی اون یه چیزی می دیدم .
کسی "مسعود شصت چی" رو نمی دید
به نظرم خیلی فیلم افسرده آوری بود .
همه اون رو "مهران مدیری" و "سپهر جندقی" و جناب سرهنگ و.. می دیدن
ولی کسی اون رو "مسعود شصت چی" نمی دید .
من خیلی حس کردم خودمم
اوهوم :)
محمد جواد شهباز نسب
ی چیز عادی هست.
بله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan