Her

  • ۱۸:۲۱

این فیلم رو توصیه میکنم ببینید حتما۰مخصوصا واسه من خیلی جذاب بود که همراه با احساسی بودن فیلم فراتر از روزمره ی زندگی معمول این زمانه بود و بعضی قسمت هاش خیلی شبیه بود به تخیلات و تفکرات و آرزوهای من۰عجیب و جالب بود:)

بانوچـ ـه
در لیست هزاران فیلم ِ ندیده ثبت شد که یه روز ببینم :دی
پس زودتر ببینش چون تورو به دنیایی میبره که تاحالا تجربه ش نکردی و شاید گاهی گوشه ی ذهنت تجربه ش کردی:)
Lin ArcX
فوق العاده ست این فیلم. دورنمایی رو نشون میده که احساسات  و تعلق خاطر و چیزی به نام وابستگیِ عاطفی عملا از بین رفته. دنیایی که خیلی بهش نزدیکیم.. 
کاملا درسته
روشن شدگی
سلام 
چقدر جالب. در مورد این فیلم یه پست دارم. به آدرس زیر

http://dust-of-time.blog.ir/post/1
سلام
بله خوندم ۰جالب بود :)
him
سلام
این فیلم رو خیلی دوست دارم، مخصوصا صدای اسکارلت، حس صداش اینجا عالیه.
هر چند مخالفم با اینکه از بین رفتن احساسات رو نشان میده، برعکس، حتی تعلق خاطر رو نشان میده، وقتی فقط صدا هست و وجودی نداره، به واسطه مهربانی وابستگی بوجود میاد. و البته کلی توضیح دیگه که مجالش نیست عرض کنم
سلام
اره فیلم متفاوت و جالبیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan