از سری آرزوهای فصل سرما

  • ۲۲:۵۴

قطعا من آرزوهای خیلی مهم تری دارم ولی چندتاش که به نظر کوچیک میاد اما واقعا توی زندگی روزمره م مهمه و تاثیر گذار ،که شامل اینا میشه:

۱_ای کاش بشریت یه بخاری همراه غیر مشتعل (که وقتی همراهته خودت و لباست نسوزین) کشف میکرد که میشد با خودم ببرمش همه جا که در حالی که دارم توی هوای سرد و یخ راه میرم گرم باشم:دی آخه لباسو کاپشن دیگه کفاف این یخبندون رو نمیده و واقعا سرده و من کاملا منجمد میشم۰

۲_ای کاش یه وسیله گرم کشف میکرد همون بشریت که به صورتم وصل باشه و بینیم و فکم انقدر قرمز و یخ نشن و بینیم آبریزش نگیره از سرما۰

۳_اصلا ای کاش دستشویی خونمون که تو حیاطه بخاری داشت و اون بخاری همراهم کشف شده بود که من از در هال تا دستشویی رو توی حیاط ندوم و هی دستشویی هامو دوتا یکی و چه بسا گاهی چندتا یکی نکنم که کمتر برم توی یخبندون:/

و در آخر بگم که هوا بس ناجوانمردانه سرد است،تو در بگشا(البته هوا سرده انقد درارو وا نذارین توروخدا یخ زدیم۰اه:/ )

سمیرا ..
درسته حالا اسفند ماهی هستی ولی نه دیگه در این حد :/
آقاااا:(
اصلا به نظرم مخترعا۹۹درصدشون اسفندی بودن که اول خیال بافتن بعد اجراش کردن:p
Fa E||a
من یبار بطری باشگاهمو پر آب گرم کردم و تمام مدت راه توی دستم بود و گرمم میکرد، آآآی حال داااد. حضرت دماغ رو چقدر گرم کرد :دی
چه فکر جالب و خوبی :دی
Boshra _p
خخخ یه پیشنهاد برایزمستون  سال آینده دارم :) یه هو چشمم خورد به این پست خب!
دو تا دونه باطری قلمی
اندازه کف دو دست ورق آلمینیوم
ورق آلمینیومی رو دو تیکه کنید هر تیکه رو بپیچانید دور هر یک از باطری ها.
البته طوری که بشه موقع استفاده نکردنشون درش آورد و باطری مصرف نشه.
حالا هر کدومو بذارید توی یک جیب و موقع بیرون رفتن بگیرید توی مشتتون 
یک حاااالی میده هااااا
گرمایی است بس دلپذیر :)
امتحانش کنید
جدی؟
گرم میشن یعنی ؟منفجر نمیشم ؟؟ :))
خیلی جالبه اینو نشنیده بودم تا به حال۰
خیلی مرسی ایشالا تا زمستون یادم بمونه :)
Boshra _p
گرم میشید بابا
منفجر چیهههه:")
ان شاء الله یادتون می مونه 
:))
ممنون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan