شب ها

  • ۰۱:۴۷
نمیدونم چرا اسم منو مهسا گذاشتن که انقدر شب درگیری پیدا کنم!!! اسممو دوس دارم ولی تأثیر ماه باشه فکر کنم که شبا تمام کارهایی که نکردمو باید انجام بدم میاد سراغمو به غلط کردن میوفتم تا حدی که میگم همین الان از جام پاشم برم انجام بدم...:-/
الانم باز مثه چندوقت اخیر باز دچار !!!شدم و یه حسی میگه الان با چشمای نیمه باز پاشو بقیه درساتو بخون ولی خودمو قانع میکنم الان خسته م صبح پاشم با انرژی بخونم اما صبح دوباره همه چی از ذهنم پاک شده و شب از نو ،شبونه!!! از نو...:-/
  • ۲۱۷
المی ...
منم شبا انواع کارا میخوام بکنم
ولی صبح ک میشه بازم بیکار میشینم تازه خسته هم میشم تاااا شب>___<
اصلا به شدت آزار دهندس
من مینویسم تو گوشیم یا شده همون شب چراغو روشن کردم انجام دادمش:/
آقای مربّع
یه قسمت رادیو چهرازی هست با این عنوان: پاییز همش شبه دیگه!
دانلود کنید :)
نتونستم پیداش کنم.کاش لینکشو میذاشتین...
ممنون:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan