عشق در یک نگاه

  • ۰۰:۰۵

توی دانشگاه دخترا نشسته بودیم حرف میزدیم که یهو برگشت گفت : ولی من به عشق در یک نگاه اعتقاد ندارم ، اصلا مگه میشه؟

لبخند زدم و نگاش کردم ۰ گفتم : ولی اولین بار که در آموزش واسه ثبت نام دیدمت ، عاشق خنده هات شدم :) 

طبق معمول لپاش قرمز شد. معلوم بود که ذوق کرده :)

چندروز پیش یهو بدون سلام و هیچی بعد چندهفته پیام داد : مهسا دلم واست تنگ شده :( وسط حرفامون یهو گفت : خیلی دوست دارم همیشه کلی حس خوب بهم میدی :)

آیدا داره خاله میشه و اینبار منم که با فهمیدنش کلی ذوق کردم :)

+ یکی از چیزایی که بابتش خداروشکر میکنم اینه که دوستامم توی ابراز احساسشون صادقن و ازونا نیستن که بگن من اهل ابراز نیستم و تو عمل مشخص میکنم و ۰۰۰ 

همدیگه رو از این حس های خوب محروم نکنیم :)

سراسر گنگ
واقعا خوبه که ابراز میکنی
من هم ابراز میکنم هم به ابراز تشویق میکنم
اره خیلی خوبه :)
شبیه یه موج مثبته که یه وقتا که انتظارشو نداری و بهش نیاز داری یهو به خودت برمیگرده ۰۰۰
hani aliabadi
👌🙂
چقدر وقت بود نیومده بودم وب بچه ها :) 
خوش اومدی عزیزم :)
لیمو جیم
این به زبون اوردن احساسه خییلی مهمه و امید که کمتر از همدیگه دریغش کنیم
اره واقعا خیلی مهمه به ادما بگیم چه حسی بهشون داریم ۰ هم حال خودمون خوب میشه هم بقیه :)
حوا ...
کارت حرف نداره :)
قربانت :) :*
حامد سپهر
خیلی وقتا لبخندهامون و ابراز عشقهامون رو موکول میکنیم به روز مبادا در حالیکه روز مبادایی وجود نداره
دقیقا 
شاید ما ندونیم ولی ممکنه همینکه بگیم به کسی که دوسش داریم ، شاید تو اون زمان چیزی بشه که بهش کلی انگیزه بده واسه زندگی ۰۰۰
yasna sadat
عزیزم چقد خوب:)
آره خیلی خوبه :)
Elec tra
من همیشه احساساتم رو معکوس به دوستام بیان میکردم :/
:))
البته منم در کنار محبت گاهی معکوسش هم نشون میدم ولی میگم که از روی محبته :))
حورا رضایی
الان شماها چند هیچ از اون یکی دسته جلویید؟
بستگی به شخصیت آدما داره۰۰۰
من خودم چون اهل ابراز کردنم و اینجورم که دوس دارم اگر کسی بهم حسی داره بهم بگه واسه همین وقتی بین آدمایی باشم که اهل ابراز کردن نیستن اذیت میشم خیلی۰۰۰
ولی خب بعضی ها هم با ابراز نکردن مشکلی ندارن ۰
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
ماه
روشنی اش را
در سراسر آسمان
می پراکند
و لکه های سیاهش را برای خود نگه می دارد۰

رابیندرانات تاگور - کتاب ماه نو و مرغان آواره
Designed By Erfan Powered by Bayan